...
...

Завдання №1 з 67
Частина 1
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
Рядки
Місяць на небі, зіроньки сяють,
Тихо по морю човен пливе.
В човні дівчина пісню співає,
А козак чує – серденько мре…
узято з
А | Б | В | Г | Д |
---|---|---|---|---|
Завдання з вибором однієї правильної відповіді
Завдання №2 з 67
Сон Святослава, поразка русичів на річці Каялі, плач Ярославни – це епізоди твору, де є образ
А | Б | В | Г | Д |
---|---|---|---|---|
Завдання з вибором однієї правильної відповіді
Завдання №3 з 67
Пошуки суспільної сили (національної еліти), яка спроможна згуртувати народ (націю), зміцнити державу, – одна з проблем твору
А | Б | В | Г | Д |
---|---|---|---|---|
Завдання з вибором однієї правильної відповіді
Завдання №4 з 67
Дійовими особами першого драматичного твору нової української літератури є
А | Б | В | Г | Д |
---|---|---|---|---|
Завдання з вибором однієї правильної відповіді
Завдання №5 з 67
У жанрі послання написано твір, у якому є рядки
Не забудьте пом’янути / Незлим тихим словом…»
Споконвіку Прометея / Там орел карає...»
Бо москалі – чужі люде, / Роблять лихо з вами…»
А то залізете на небо: / — І ми – не ми, і я – не я!..»
Сіромаха. Де ж ділася / Медвежа натура? / Мов кошеня, такий чудний…»
А | Б | В | Г | Д |
---|---|---|---|---|
Завдання з вибором однієї правильної відповіді
Завдання №6 з 67
У творі «Маруся Чурай» однією з центральних є проблема
А | Б | В | Г | Д |
---|---|---|---|---|
Завдання з вибором однієї правильної відповіді
Завдання №7 з 67
Словами «Чим ми побідили? Чи нашим оружжям тілько? Ні. Чи нашою хитрістю тілько? Ні. Ми побідили нашим громадським ладом, нашою згодою і дружністю. Уважайте добре на се…» звертається до однодумців
А | Б | В | Г | Д |
---|---|---|---|---|
Завдання з вибором однієї правильної відповіді
Завдання №8 з 67
На ілюстрації зображено епізод твору
А | Б | В | Г | Д |
---|---|---|---|---|
Завдання з вибором однієї правильної відповіді
Завдання №9 з 67
Фантастичний політ оповідача за совою з України до Сибіру й далі до Петербурга зображено у творі
А | Б | В | Г | Д |
---|---|---|---|---|
Завдання з вибором однієї правильної відповіді
Завдання №10 з 67
Словами «Прийми ж сей спів, хоч тугою повитий, / Та повний віри; хоч гіркий, та вільний, / Твоїй будущині задаток, слізьми злитий, / Твойому генію мій скромний дар весільний» звертається до свого народу ліричний герой твору
А | Б | В | Г | Д |
---|---|---|---|---|
Завдання з вибором однієї правильної відповіді
Завдання №11 з 67
Уславлення борців за вільну Україну на початку ХХ ст. – ідея твору, де наявні óбрази
А | Б | В | Г | Д |
---|---|---|---|---|
Завдання з вибором однієї правильної відповіді
Завдання №12 з 67
Проблема емансипації жінки та її самореалізації є ключовою у творі
А | Б | В | Г | Д |
---|---|---|---|---|
Завдання з вибором однієї правильної відповіді
Завдання №13 з 67
«Любові всевишній» автор присвячує твір, у якому зображено «любовний трикутник»
А | Б | В | Г | Д |
---|---|---|---|---|
Завдання з вибором однієї правильної відповіді
Завдання №14 з 67
Слова «Без надії таки сподіватись» – провідний мотив твору, де є рядки
А | Б | В | Г | Д |
---|---|---|---|---|
Завдання з вибором однієї правильної відповіді
Завдання №15 з 67
Ознаки постмодернізму відчутні в рядках
Хай мовчать Америки й Росії, / Коли я з тобою говорю».
І світ ясний, невечерній / Тихо засіяє».
І жадний примус, жадне зло / Їх не примусило скориться!»
він не вмер він ще стріляє вічний революцьйонер».
У червоній сорочці навипуск, / Що їхало на велосипеді…»
А | Б | В | Г | Д |
---|---|---|---|---|
Завдання з вибором однієї правильної відповіді
Завдання №16 з 67
Проаналізуйте твір і виконайте завдання 16–20 до нього.
Покину нудні сигнатурки в аптеці,
Забуду дітей в пелюшках –
І поїду ловить оселедці
У північних морях.
Мов хмари, вони пропливають сріблисті,
Підвладні законам своїм,
І буря в своєму звитяжному свисті
Літає в плащі сніговім, –
А тут, у набридлому місті,
Лише люди та дим.
Під парусом біло-крилатим
Сам я стану як птах,
І, може, зроблюся піратом
У далеких морях.
Максим Рильський
Автор вірша належить до
А | Б | В | Г | Д |
---|---|---|---|---|
Завдання з вибором однієї правильної відповіді
Завдання №17 з 67
Проаналізуйте твір і виконайте завдання 16–20 до нього.
Покину нудні сигнатурки в аптеці,
Забуду дітей в пелюшках –
І поїду ловить оселедці
У північних морях.
Мов хмари, вони пропливають сріблисті,
Підвладні законам своїм,
І буря в своєму звитяжному свисті
Літає в плащі сніговім, –
А тут, у набридлому місті,
Лише люди та дим.
Під парусом біло-крилатим
Сам я стану як птах,
І, може, зроблюся піратом
У далеких морях.
Максим Рильський
Неоромантична туга за морем, символом чистоти й вічно мінливої далечі, споріднює поезію з твором, у якому персонажами є
А | Б | В | Г | Д |
---|---|---|---|---|
Завдання з вибором однієї правильної відповіді
Завдання №18 з 67
Проаналізуйте твір і виконайте завдання 16–20 до нього.
Покину нудні сигнатурки в аптеці,
Забуду дітей в пелюшках –
І поїду ловить оселедці
У північних морях.
Мов хмари, вони пропливають сріблисті,
Підвладні законам своїм,
І буря в своєму звитяжному свисті
Літає в плащі сніговім, –
А тут, у набридлому місті,
Лише люди та дим.
Під парусом біло-крилатим
Сам я стану як птах,
І, може, зроблюся піратом
У далеких морях.
Максим Рильський
В останній строфі використано
А | Б | В | Г | Д |
---|---|---|---|---|
Завдання з вибором однієї правильної відповіді
Завдання №19 з 67
Проаналізуйте твір і виконайте завдання 16–20 до нього.
Покину нудні сигнатурки в аптеці,
Забуду дітей в пелюшках –
І поїду ловить оселедці
У північних морях.
Мов хмари, вони пропливають сріблисті,
Підвладні законам своїм,
І буря в своєму звитяжному свисті
Літає в плащі сніговім, –
А тут, у набридлому місті,
Лише люди та дим.
Під парусом біло-крилатим
Сам я стану як птах,
І, може, зроблюся піратом
У далеких морях.
Максим Рильський
Рядки «А тут, у набридлому місті, / Лише люди та дим» суголосні з настроєм оповідача твору
А | Б | В | Г | Д |
---|---|---|---|---|
Завдання з вибором однієї правильної відповіді
Завдання №20 з 67
Проаналізуйте твір і виконайте завдання 16–20 до нього.
Покину нудні сигнатурки в аптеці,
Забуду дітей в пелюшках –
І поїду ловить оселедці
У північних морях.
Мов хмари, вони пропливають сріблисті,
Підвладні законам своїм,
І буря в своєму звитяжному свисті
Літає в плащі сніговім, –
А тут, у набридлому місті,
Лише люди та дим.
Під парусом біло-крилатим
Сам я стану як птах,
І, може, зроблюся піратом
У далеких морях.
Максим Рильський
Ідеї твору відповідає вислів
А | Б | В | Г | Д |
---|---|---|---|---|
Завдання з вибором однієї правильної відповіді
Завдання №21 з 67
Увідповідніть справжнє ім’я письменника з уривком із його твору.
Письменник
Уривок із твору
А | Б | В | Г | Д | |
---|---|---|---|---|---|
1 | |||||
2 | |||||
3 | |||||
4 |
Завдання на встановлення відповідності (логічні пари)
Завдання №22 з 67
Увідповідніть ім’я персонажа із суголосним з його долею висловом.
Персонаж
Вислів
А | Б | В | Г | Д | |
---|---|---|---|---|---|
1 | |||||
2 | |||||
3 | |||||
4 |
Завдання на встановлення відповідності (логічні пари)
Завдання №23 з 67
Увідповідніть ім’я письменника з висловлюванням про нього.
Письменник
Висловлювання
А | Б | В | Г | Д | |
---|---|---|---|---|---|
1 | |||||
2 | |||||
3 | |||||
4 |
Завдання на встановлення відповідності (логічні пари)
Завдання №24 з 67
Увідповідніть ім’я персонажа літературного твору з ключовими словами.
Персонаж
Ключові слова
А | Б | В | Г | Д | |
---|---|---|---|---|---|
1 | |||||
2 | |||||
3 | |||||
4 |
Завдання на встановлення відповідності (логічні пари)
Завдання №25 з 67
Частина 2
УКРАЇНСЬКА МОВА
Однаковий звук позначають букви, підкреслені в окремих словах речення
А | Б | В | Г |
---|---|---|---|
Завдання з вибором однієї правильної відповіді
Завдання №26 з 67
Прочитайте речення (цифра позначає наступне слово).
Психологиня, (1)донька моєї (2)подруги, пообіцяла (3)принести (4)черговий (5)фаховий журнал, де зробила (6)позначки щодо цікавих (7)випадків (8)підліткових (9)уподобань.
НЕПРАВИЛЬНО підкреслено букви на позначення наголошених голосних у всіх словах, позначених цифрами
А | Б | В | Г |
---|---|---|---|
Завдання з вибором однієї правильної відповіді
Завдання №27 з 67
Спрощення в групах приголосних треба позначати на письмі в усіх словах рядка
А | Б | В | Г |
---|---|---|---|
Завдання з вибором однієї правильної відповіді
Завдання №28 з 67
Помилку в написанні слова допущено в рядку
А | Б | В | Г |
---|---|---|---|
Завдання з вибором однієї правильної відповіді
Завдання №29 з 67
Букву е на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка
А | Б | В | Г |
---|---|---|---|
Завдання з вибором однієї правильної відповіді
Завдання №30 з 67
Апостроф на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка
А | Б | В | Г |
---|---|---|---|
Завдання з вибором однієї правильної відповіді
Завдання №31 з 67
Дефіс замість скісної риски треба писати в усіх словах рядка
А | Б | В | Г |
---|---|---|---|
Завдання з вибором однієї правильної відповіді
Завдання №32 з 67
НЕМАЄ орфографічних помилок у варіанті
А | Б | В | Г |
---|---|---|---|
Завдання з вибором однієї правильної відповіді
Завдання №33 з 67
Суфікс -ищ- має однакове значення в усіх словах, ОКРІМ
А | Б | В | Г |
---|---|---|---|
Завдання з вибором однієї правильної відповіді
Завдання №34 з 67
Завдання 34–38 стосуються тексту з пронумерованими пропусками. Відновіть початковий зміст цього тексту, добираючи для кожного з пропусків 34–38 правильний варіант з-поміж запропонованих у відповідних завданнях.
Основною метою цьогорічного ділового форуму є (34) ___________ майданчика для обміну практичним досвідом, пошуку відповідей на (35) ___________ під час пленарного засідання питання, із якими щодня (36) ___________ керівники підприємств, а також для отримання юридичних консультацій, ознайомлення з інноваційними технологіями. Усі учасники заходу мали чудову нагоду розширити партнерську мережу завдяки (37) ___________ зустрічам з колегами під час як офіційних, так і (38) ___________частин заходу.
А | Б | В | Г |
---|---|---|---|
Завдання з вибором однієї правильної відповіді
Завдання №35 з 67
Завдання 34–38 стосуються тексту з пронумерованими пропусками. Відновіть початковий зміст цього тексту, добираючи для кожного з пропусків 34–38 правильний варіант з-поміж запропонованих у відповідних завданнях.
Основною метою цьогорічного ділового форуму є (34) ___________ майданчика для обміну практичним досвідом, пошуку відповідей на (35) ___________ під час пленарного засідання питання, із якими щодня (36) ___________ керівники підприємств, а також для отримання юридичних консультацій, ознайомлення з інноваційними технологіями. Усі учасники заходу мали чудову нагоду розширити партнерську мережу завдяки (37) ___________ зустрічам з колегами під час як офіційних, так і (38) ___________частин заходу.
А | Б | В | Г |
---|---|---|---|
Завдання з вибором однієї правильної відповіді
Завдання №36 з 67
Завдання 34–38 стосуються тексту з пронумерованими пропусками. Відновіть початковий зміст цього тексту, добираючи для кожного з пропусків 34–38 правильний варіант з-поміж запропонованих у відповідних завданнях.
Основною метою цьогорічного ділового форуму є (34) ___________ майданчика для обміну практичним досвідом, пошуку відповідей на (35) ___________ під час пленарного засідання питання, із якими щодня (36) ___________ керівники підприємств, а також для отримання юридичних консультацій, ознайомлення з інноваційними технологіями. Усі учасники заходу мали чудову нагоду розширити партнерську мережу завдяки (37) ___________ зустрічам з колегами під час як офіційних, так і (38) ___________частин заходу.
А | Б | В | Г |
---|---|---|---|
Завдання з вибором однієї правильної відповіді
Завдання №37 з 67
Завдання 34–38 стосуються тексту з пронумерованими пропусками. Відновіть початковий зміст цього тексту, добираючи для кожного з пропусків 34–38 правильний варіант з-поміж запропонованих у відповідних завданнях.
Основною метою цьогорічного ділового форуму є (34) ___________ майданчика для обміну практичним досвідом, пошуку відповідей на (35) ___________ під час пленарного засідання питання, із якими щодня (36) ___________ керівники підприємств, а також для отримання юридичних консультацій, ознайомлення з інноваційними технологіями. Усі учасники заходу мали чудову нагоду розширити партнерську мережу завдяки (37) ___________ зустрічам з колегами під час як офіційних, так і (38) ___________частин заходу.
А | Б | В | Г |
---|---|---|---|
Завдання з вибором однієї правильної відповіді
Завдання №38 з 67
Завдання 34–38 стосуються тексту з пронумерованими пропусками. Відновіть початковий зміст цього тексту, добираючи для кожного з пропусків 34–38 правильний варіант з-поміж запропонованих у відповідних завданнях.
Основною метою цьогорічного ділового форуму є (34) ___________ майданчика для обміну практичним досвідом, пошуку відповідей на (35) ___________ під час пленарного засідання питання, із якими щодня (36) ___________ керівники підприємств, а також для отримання юридичних консультацій, ознайомлення з інноваційними технологіями. Усі учасники заходу мали чудову нагоду розширити партнерську мережу завдяки (37) ___________ зустрічам з колегами під час як офіційних, так і (38) ___________частин заходу.
А | Б | В | Г |
---|---|---|---|
Завдання з вибором однієї правильної відповіді
Завдання №39 з 67
Потребує редагування речення
А | Б | В | Г | Д |
---|---|---|---|---|
Завдання з вибором однієї правильної відповіді
Завдання №40 з 67
НЕПРАВИЛЬНО оформлено чужу мову в рядку
А | Б | В | Г | Д |
---|---|---|---|---|
Завдання з вибором однієї правильної відповіді
Завдання №41 з 67
Прочитайте речення (цифра позначає попередній розділовий знак).
Учені створили програму,(1) давно очікувану користувачами:(2) за її допомогою можемо проникати в «розум» інших комп’ютерів,(3) передбачаючи
їхні майбутні дії,(4) і цю розробку,(5) що здатна здійснити революцію в науці,(6) уже називають першим кроком до вільної взаємодії між людьми та машинами.
НЕПРАВИЛЬНИМ є обґрунтування вживання розділових знаків, запропоноване в рядку
А | Б | В | Г | Д |
---|---|---|---|---|
Завдання з вибором однієї правильної відповіді
Завдання №42 з 67
Прочитайте діалог.
— Марічко, роздрукуй нарешті пакет потрібних документів, – укотре емоційно нагадав тато.
— На жаль, сьогодні не зможу: треба замінити картридж, а новий привезуть лише завтра, – відповіла донька.
Точно передає зміст діалогу речення
А | Б | В | Г | Д |
---|---|---|---|---|
Завдання з вибором однієї правильної відповіді
Завдання №43 з 67
Завдання 43–47 стосуються речень, у яких зроблено пропуски. Укажіть правильні варіанти послідовного заповнення цих пропусків для кожного речення.
Не ________ на часі, коли очищаєте кавомолку після використання, цим ви ________ термін її використання.
А | Б | В | Г | Д |
---|---|---|---|---|
Завдання з вибором однієї правильної відповіді
Завдання №44 з 67
Завдання 43–47 стосуються речень, у яких зроблено пропуски. Укажіть правильні варіанти послідовного заповнення цих пропусків для кожного речення.
Спочатку подадуть ________ кружальцями салямі та шматочки твердого ________ у формі трикутничків.
А | Б | В | Г | Д |
---|---|---|---|---|
Завдання з вибором однієї правильної відповіді
Завдання №45 з 67
Завдання 43–47 стосуються речень, у яких зроблено пропуски. Укажіть правильні варіанти послідовного заповнення цих пропусків для кожного речення.
Запрошуємо на тренінг з письменницької майстерності, де Вас навчать ________ якісного художнього тексту. На заняттях працюємо в зошитах, створених ________ культової книги «Гра престолів».
А | Б | В | Г | Д |
---|---|---|---|---|
Завдання з вибором однієї правильної відповіді
Завдання №46 з 67
Завдання 43–47 стосуються речень, у яких зроблено пропуски. Укажіть правильні варіанти послідовного заповнення цих пропусків для кожного речення.
Візитівкою виставкового стенда, розташованого в павільйоні ВДНГ, цього року ________ робот-газонокосарка: саме це диво привабило ________ кількість відвідувачів.
А | Б | В | Г | Д |
---|---|---|---|---|
Завдання з вибором однієї правильної відповіді
Завдання №47 з 67
Завдання 43–47 стосуються речень, у яких зроблено пропуски. Укажіть правильні варіанти послідовного заповнення цих пропусків для кожного речення.
Емігрантські поневіряння Євгена Маланюка розпочалися з Польщі ще ________ року, потім були Чехословаччина, Німеччина, а у віці ________ років письменник залишає Європу й упродовж останніх ________ живе в США
А | Б | В | Г | Д |
---|---|---|---|---|
Завдання з вибором однієї правильної відповіді
Завдання №48 з 67
Завдання 48–52 стосуються речень, що первісно, в іншій послідовності, становили зв’язний текст. Прочитайте речення й виконайте завдання до них.
![]() |
Коли нас так усамітнили, це виявилося руйнівною силою, і саме тому всі знову почали телефонувати одне одному, щоб соціалізуватися. |
![]() |
Такий стан якому немає альтернативи, – це своєрідне ув’язнення в одиночній камері, адже бути людиною можна тільки в громаді. |
![]() |
Ізоляція – жахливе явище, що руйнує нашу ідентичність, індивідуальність, але в умовах пандемії людство повинно було до цього вдатися. |
![]() |
Лише перебуваючи в ній, ми стаємо собою справжніми, хоча кожен має право на неповторність, унікальність. |
![]() |
Погодьмося, це є цілком природно: людина прагне до суспільства, хоче бодай якось вийти з ізоляції або принаймні зменшити її тягар хоча б за допомогою телефона. |
Зміст первісного тексту буде відновлено, якщо речення розташувати в такій послідовності





А | Б | В | Г | Д |
---|---|---|---|---|
Завдання з вибором однієї правильної відповіді
Завдання №49 з 67
Завдання 48–52 стосуються речень, що первісно, в іншій послідовності, становили зв’язний текст. Прочитайте речення й виконайте завдання до них.
![]() |
Коли нас так усамітнили, це виявилося руйнівною силою, і саме тому всі знову почали телефонувати одне одному, щоб соціалізуватися. |
![]() |
Такий стан якому немає альтернативи, – це своєрідне ув’язнення в одиночній камері, адже бути людиною можна тільки в громаді. |
![]() |
Ізоляція – жахливе явище, що руйнує нашу ідентичність, індивідуальність, але в умовах пандемії людство повинно було до цього вдатися. |
![]() |
Лише перебуваючи в ній, ми стаємо собою справжніми, хоча кожен має право на неповторність, унікальність. |
![]() |
Погодьмося, це є цілком природно: людина прагне до суспільства, хоче бодай якось вийти з ізоляції або принаймні зменшити її тягар хоча б за допомогою телефона. |
Відокремленою обставиною ускладнено речення, позначене





А | Б | В | Г | Д |
---|---|---|---|---|
Завдання з вибором однієї правильної відповіді
Завдання №50 з 67
Завдання 48–52 стосуються речень, що первісно, в іншій послідовності, становили зв’язний текст. Прочитайте речення й виконайте завдання до них.
![]() |
Коли нас так усамітнили, це виявилося руйнівною силою, і саме тому всі знову почали телефонувати одне одному, щоб соціалізуватися. |
![]() |
Такий стан якому немає альтернативи, – це своєрідне ув’язнення в одиночній камері, адже бути людиною можна тільки в громаді. |
![]() |
Ізоляція – жахливе явище, що руйнує нашу ідентичність, індивідуальність, але в умовах пандемії людство повинно було до цього вдатися. |
![]() |
Лише перебуваючи в ній, ми стаємо собою справжніми, хоча кожен має право на неповторність, унікальність. |
![]() |
Погодьмося, це є цілком природно: людина прагне до суспільства, хоче бодай якось вийти з ізоляції або принаймні зменшити її тягар хоча б за допомогою телефона. |
Вставним словом ускладнено речення, позначене





А | Б | В | Г | Д |
---|---|---|---|---|
Завдання з вибором однієї правильної відповіді
Завдання №51 з 67
Завдання 48–52 стосуються речень, що первісно, в іншій послідовності, становили зв’язний текст. Прочитайте речення й виконайте завдання до них.
![]() |
Коли нас так усамітнили, це виявилося руйнівною силою, і саме тому всі знову почали телефонувати одне одному, щоб соціалізуватися. |
![]() |
Такий стан якому немає альтернативи, – це своєрідне ув’язнення в одиночній камері, адже бути людиною можна тільки в громаді. |
![]() |
Ізоляція – жахливе явище, що руйнує нашу ідентичність, індивідуальність, але в умовах пандемії людство повинно було до цього вдатися. |
![]() |
Лише перебуваючи в ній, ми стаємо собою справжніми, хоча кожен має право на неповторність, унікальність. |
![]() |
Погодьмося, це є цілком природно: людина прагне до суспільства, хоче бодай якось вийти з ізоляції або принаймні зменшити її тягар хоча б за допомогою телефона. |
Пунктуаційну помилку допущено в реченні, позначеному





А | Б | В | Г | Д |
---|---|---|---|---|
Завдання з вибором однієї правильної відповіді
Завдання №52 з 67
Завдання 48–52 стосуються речень, що первісно, в іншій послідовності, становили зв’язний текст. Прочитайте речення й виконайте завдання до них.
![]() |
Коли нас так усамітнили, це виявилося руйнівною силою, і саме тому всі знову почали телефонувати одне одному, щоб соціалізуватися. |
![]() |
Такий стан якому немає альтернативи, – це своєрідне ув’язнення в одиночній камері, адже бути людиною можна тільки в громаді. |
![]() |
Ізоляція – жахливе явище, що руйнує нашу ідентичність, індивідуальність, але в умовах пандемії людство повинно було до цього вдатися. |
![]() |
Лише перебуваючи в ній, ми стаємо собою справжніми, хоча кожен має право на неповторність, унікальність. |
![]() |
Погодьмося, це є цілком природно: людина прагне до суспільства, хоче бодай якось вийти з ізоляції або принаймні зменшити її тягар хоча б за допомогою телефона. |
Однорідні присудки є в реченні, позначеному





А | Б | В | Г | Д |
---|---|---|---|---|
Завдання з вибором однієї правильної відповіді
Завдання №53 з 67
Доберіть до кожного речення, у якому зроблено пропуск, відповідний за значенням фразеологізм.
Фразеологізм
Речення
А | Б | В | Г | Д | |
---|---|---|---|---|---|
1 | |||||
2 | |||||
3 | |||||
4 |
Завдання на встановлення відповідності (логічні пари)
Завдання №54 з 67
З’ясуйте, до яких частин мови належать виділені в реченні слова (цифра позначає наступне слово).
Меми (1)зазвичай метафоричні, (2)однак ніщо так не вбиває метафору, як її (3)надуживаність, унаслідок чого цей троп перетворюється на банальність, штамп, тобто на (4)той самий мем.
А | Б | В | Г | Д | |
---|---|---|---|---|---|
1 | |||||
2 | |||||
3 | |||||
4 |
Завдання на встановлення відповідності (логічні пари)
Завдання №55 з 67
З’ясуйте тип кожного речення.
Речення
Тип речення
А | Б | В | Г | Д | |
---|---|---|---|---|---|
1 | |||||
2 | |||||
3 | |||||
4 |
Завдання на встановлення відповідності (логічні пари)
Завдання №56 з 67
Увідповідніть за подібністю синтаксичного значення виділені фрагменти простих і складних речень. Зразок такого поєднання показано на схемі.
Просте речення
Складне речення
А | Б | В | Г | Д | |
---|---|---|---|---|---|
1 | |||||
2 | |||||
3 | |||||
4 |
Завдання на встановлення відповідності (логічні пари)
Завдання №57 з 67
З’ясуйте, яким членом речення є виділений фрагмент.
Член речення
Приклад речення
А | Б | В | Г | Д | |
---|---|---|---|---|---|
1 | |||||
2 | |||||
3 | |||||
4 |
Завдання на встановлення відповідності (логічні пари)
Завдання №58 з 67
Уважно прочитайте наведені нижче тексти (цифри зліва позначають номери абзаців) і виконайте завдання 58–66 до них.
Текст А
Текст Б
Текст В
Змісту текстів Б і В стосується твердження
А | Б | В | Г |
---|---|---|---|
Завдання з вибором однієї правильної відповіді
Завдання №59 з 67
Уважно прочитайте наведені нижче тексти (цифри зліва позначають номери абзаців) і виконайте завдання 58–66 до них.
Текст А
Текст Б
Текст В
У тексті Б можна знайти підтвердження всім наведеним нижче фрагментам тексту А, ОКРІМ
А | Б | В | Г |
---|---|---|---|
Завдання з вибором однієї правильної відповіді
Завдання №60 з 67
Уважно прочитайте наведені нижче тексти (цифри зліва позначають номери абзаців) і виконайте завдання 58–66 до них.
Текст А
Текст Б
Текст В
Ідея мему із зображенням засновника Microsoft Білла Гейтса перегукується з твердженням у рядку
А | Б | В | Г |
---|---|---|---|
Завдання з вибором однієї правильної відповіді
Завдання №61 з 67
Уважно прочитайте наведені нижче тексти (цифри зліва позначають номери абзаців) і виконайте завдання 58–66 до них.
Текст А
Текст Б
Текст В
У тексті В названо всі проблеми сучасної вищої освіти, ОКРІМ
А | Б | В | Г |
---|---|---|---|
Завдання з вибором однієї правильної відповіді
Завдання №62 з 67
Уважно прочитайте наведені нижче тексти (цифри зліва позначають номери абзаців) і виконайте завдання 58–66 до них.
Текст А
Текст Б
Текст В
Незалежний освітній аналітик-консультант Юрій Федорченко висловлює думку про те, що університет запрошує викладача й студента в авдиторіїї та поза нею до співпраці, адже студенти – це не школярі, а своєрідна творча лабораторія, студія тощо. Протилежну ситуацію описано в абзаці.
А | Б | В | Г |
---|---|---|---|
Завдання з вибором однієї правильної відповіді
Завдання №63 з 67
Уважно прочитайте наведені нижче тексти (цифри зліва позначають номери абзаців) і виконайте завдання 58–66 до них.
Текст А
Текст Б
Текст В
Ознаки розмовного стилю притаманні
А | Б | В | Г |
---|---|---|---|
Завдання з вибором однієї правильної відповіді
Завдання №64 з 67
Частина 3
УКРАЇНСЬКА МОВА
Завдання 64–66 стосуються попередніх текстів і передбачають надання відповіді у формі письмового висловлення обсягом, визначеним умовою кожного завдання. Виконуючи завдання, чітко дотримуйтеся умов до нього.
Який із текстів доречно доповнити запропонованим мемом? Обґрунтуйте свою позицію, покликаючись до змісту обраного Вами тексту.
(2–3 речення)
Завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю
Завдання №65 з 67
Завдання 64–66 стосуються попередніх текстів і передбачають надання відповіді у формі письмового висловлення обсягом, визначеним умовою кожного завдання. Виконуючи завдання, чітко дотримуйтеся умов до нього.
На основі прочитаних текстів сформулюйте й запишіть дві риси сучасної освіченої людини. Коротко поясніть свій вибір.
(3–4 речення)
Завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю
Завдання №66 з 67
Завдання 64–66 стосуються попередніх текстів і передбачають надання відповіді у формі письмового висловлення обсягом, визначеним умовою кожного завдання. Виконуючи завдання, чітко дотримуйтеся умов до нього.
Розгляньте результати опитування, наведені на діаграмі. Яку із запропонованих під час опитування оцінок, на Вашу думку, поставив би вітчизняній вищій освіті автор тексту А, а яку – автор тексту В. Поясність свою позицію, покликаючись до відповідних текстів.
(3–4 речення)
Завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю
Завдання №67 з 67
Частина 4
УКРАЇНСЬКА МОВА
Завдання 67 передбачає надання розгорнутої письмової відповіді. Виконуючи завдання, чітко дотримуйтеся визначених умов.
Прочитайте наведений у рамці нижче уривок.
Які складники креативності, на Вашу думку, є особливо важливими для самореалізації людини та її конкурентноспроможності на ринку праці?
Відповідаючи на питання, дотримуйтесь таких вимог:
- сформулюйте тезу,
- наведіть два переконливі аргументи, що найкраще підтвердять Вашу думку,
- проілюструйте один з аргументів окресленою в часі й просторі подією з історії чи суспільно-політичного життя або випадком з власного життя, а інший – прикладом з мистецтва (художньої літератури чи інших видів мистецтва) (зазначте автора й назву твору, укажіть на проблему, порушену митцем, художній образ, через який проблему розкрито, наведіть цитату тощо; не переказуйте змісту художнього твору, не давайте повної характеристики óбразів),
- сформулюйте висновок.
Завдання відкритої форми з розгорнутою відповіддю